פלח שוק – פינת הצרכנות של קול חי

עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות של קול חי
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום – בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

https://files.93fm.co.il/uploads/2014/05/PELACH.mp3

7290014758179'תנובה' משיקה אריזה חדשה בסדרת 'שוקו תנובה': ליטר וחצי. אריזת ליטר וחצי מהווה כמות ביניים בין בקבוק ליטר לבין כד 2 ליטרים.

similac sale'סימילאק למהדרין' השיקה מבצע במסגרתו יוענקו מדי יום 1,000 שקלים לקניות ברשתות 'יש חסד' ו'יש בשכונה' לשלושה זוכים. ההשתתפות במבצע היא לרוכשים שתי אריזות שבמבצע ברשתות 'יש' ועונים על שאלות בתיבה שמספרה 03-6060602.

אריזה נקניקיות רוביןלקראת ל"ג בעומר משיקה 'הוד לבן' אריזות נוחות לנקניקיות המותג בכשרות המהודרת של הרב רובין מבית 'עוף טוב'.הנקניקיות, המיוצרות מבשר הודו – שמומלץ ביותר על ידי תזונאיות, הן ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא שומן טראנס וללא גלוטן. האריזות החדשות הן אריזת 720 גר' עם חלוקה פנימית של 2 תאים נפרדים, ואריזת חיסכון המורכבת מ3 אריזות נפרדות של 400 גרם.

ללא שםשחקן חדש בתחום הקולנרייה לאירועים: 'רננים- גורמה לארועים' מבית 'בנייני האומה בירושלים'. על התפריט הופקד השף איתי שלו, תחת הכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית.

בלמונטי - לוגורשת אופנת הכובעים האיטלקית 'בלמונטי' פתחה מעבדה מתקדמת לחידוש, ניקוי וגיהוץ כל סוגי הכובעים, כולל כובעים של מותגים אחרים. בתוך כך הודיעה הרשת על היערכות לל"ג בעומר עם משלוח חדש של מגבעות מבית המותג.



0 תגובות